سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبک های قهرمانانه: کاپیتان آمریکا

نظر

کانال قهرمانانه ترین و نجیب ترین انتقامجو را با لباس هایی با الهام از کاپیتان آمریکا پخش کنید.

 

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد ، به این معنی که در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. لطفا افشای کامل ما را در اینجا بخوانید.

 

پیش نمایش The Avengers: Endgame به سرعت نزدیک می شود و با آن پایان یک دوران سینمایی. برای ادای احترام به این حق رای دادن عظیم ، ما سبک اعضای اصلی انتقامجویان اصلی را پوشش می دهیم. هفته گذشته نوبت ثور بود.

 

این هفته کانون توجه متعلق به اولین و قهرمانانه ترین Avenger ، کاپیتان آمریکا است.

 

درباره کاپیتان آمریکا

شخصیت Captain America توسط جک کربی و جو سیمون ساخته شد و اولین بار در سال 1941 توسط Timely Comics (سلف کمپانی مارول) منتشر شد. کلپ در طول جنگ جهانی دوم بسیار محبوب بود ، اما تا سال 1950 منصرف شد. انتشار از آنجا که در سال 1964 توسط مارول کمیک احیا شد.

 

کاپیتان آمریکا اصلی تغییر استیو راجرز است. استیو با سرم فوق العاده سرباز بهبود یافته بود ، که باعث می شود او از انسان های معمولی قوی تر و سریع تر باشد. او همچنین یک مربی متخصص و فرمانده میدانی است و یکی از بهترین مبارزان دستی به اطراف است. این همراه با آرمانهای قوی و اخلاقی او ، وی را به عنوان رهبر دیرینه انتقامجویان حفظ کرده است.

 

او یکی از بهترین ابرقهرمانان کمیک بوک در تمام دوران به حساب می آید و هم در درون و هم خارج از دنیای کمیک بوک بسیار مورد احترام و تحسین است.

 

کاپیتان آمریکا در جهان سینمایی مارول

کاپیتان آمریکا از زمان انتشار فیلم Captain America: The First Avenger در سال 2011 توسط کریس اوانز به تصویر کشیده شده است. کاپ دو فیلم انفرادی دیگر نیز دارد: Captain America: The Winter Soldier and Captain America: War Civil، با اینکه یک سرباز زمستانی به عنوان یکی از بهترین فیلمهای MCU.

 

ایوانز نقش خود را در Avengers، Avengers: Age of Ultron and Avengers: Infinity War به عنوان شخصیت اصلی بازسازی کرده است و در Ant Man، Spiderman: Homecoming و Captain Marvel نقش آفرینی کرده است.

 

کریس اوانز تأیید کرده است که قصد دارد پس از انتقام جویان: Endgame را از این نقش بازنشسته کند: Endgame که باعث شایعات کشته شدن شخصیت وی در طول فیلم شده است.

 

کاپیتان سبک آمریکا در MCU

سبک استیو را می توان به بهترین شکل کلاسیک آمریکایی توصیف کرد. او اصالتاً از دهه 1940 است بنابراین لباسهای ساده ، رنگهای خنثی و برشهای کلاسیک را می پوشد. او از پیراهن آکسفورد بیشتر در شلوارهای آبی و سفید استفاده می کند که در نوتال و چکمه مناسب است.

 

کاپیتان سبک آمریکا در MCU: لباس شماره 1 "من می توانم این کار را تمام روز انجام دهم"

CAP- AMERICA OUTFIT شماره 1 شلوارهای زیرزمینی ، سفید رنگ ، حباب های سیاه ، بسته های سبز و بسته های سبز

محصولات: شلوار - Nordstrom، T-shirt - ShopBop، کفش - ASOS، کیف - Nordstrom، Jacket - Kohl"s

 

استیو راجرز علیرغم سلامتی ضعیف و قاب کوچک خود ، سرباز شد. او می خواست با قلدرها مبارزه کند ، فارغ از اینکه از کجا آمده اند. این اولین لباس با الهام از لباس سرباز خود ساخته شده است.

 

برای تقلید از این دوران کاپیتان ، جگرهای کتانی سبز را با یک تیشرت سفید ساده جفت کنید تا پایه و اساس لباس را ایجاد کنید. یک لکه سبز سبز رنگی را به خصوص اگر سردتر شود ، پرتاب کنید. یک جفت چکمه مچ پا سیاه و پاشنه دار یک گزینه جایگزین شیک برای مبارزه با چکمه ها برای پوشیدن لباس است.

 

به عنوان لوازم جانبی ، از کوله پشتی چرمی در همان رنگ جامد استفاده کنید تا همه چیز را به هم گره بزنید و وسایل خود را به کلاس اولیه منتقل کنید.

 

کاپیتان سبک آمریکا در MCU: لباس شماره 2 "من به گذشته اجازه می دهم"

کلاه لبه دار. خروجی آمریکا شماره 2 سوکت جادویی ، پیراهن آبی تی شرت ، جین های پوشیده شده ، کفش ورزشی بلوز ، عینک آفتابی و کیسه ای سیاه

محصولات: شلوار - رودخانه جزیره ، تی شرت - باغ مایل ، کفش ورزشی - Nordstrom ، ژاکت - Levi’s ، کیف - ABLE ، عینک آفتابی - خیابان 5 ساکس

 

بعد از جنگ داخلی ، استیو راجرز فراری شد و مجبور شد زیر رادار زندگی کند. او از کشور و دولت سرخورده بود که فکر می کرد از آن محافظت می کند. این امر زمانی آشکار شد که وی در طول جنگ بی نهایت ظاهر شد و لباس کلاسیک او به رنگ آبی تیره و سیاه رنگ شد.

 

برای به روزترین ظاهر او ، از یک جفت شلوار جین با روکش سیاه و یک قسمت آبی روشن دریایی استفاده کنید. برای بیشتر احساسات چسبناک یک ژاکت جیر جیر موتور را در نیروی دریایی خنک کنید. برای کفش ، به دنبال چند کفش ورزشی مشکی بالا ، راحت و شیک باشید. برای کراوات کردن مواد ژاکت و شلوار جین از یک کیف بدنه متقاطع سیاه به همراه جیر و چرم استفاده کنید.

 

استیو اجازه داد که ریش خود را هنگامی که در حال اجرا بود برای پنهان کردن صورت خود رشد کند ، بنابراین با استفاده از عینک آفتابی فریم مشکی برای تقلید از این مرحله در زندگی ، به لوازم جانبی دسترسی پیدا کنید.

 

کاپیتان سبک آمریکا در MCU: لباس شماره 3 "به اعتقاد من ، ایمان من به مردم است"

کلاه لبه دار. برآمدگی آمریکا شماره 3 ROMPER آبی ، کاردیگون قرمز ، وانت سفید ، پاشنه های قرمز ، و پیراهن آبی

محصولات: Romper - Mango، Jacket - Nordstrom، کفش ورزشی - وانت ، پاشنه - استیو مادن ، کیف پول - Draper James

 

علی رغم آخرین حضور وی در MCU ، نمادین ترین ظاهر کاپ هنوز هم کت و شلوار قرمز ، سفید و آبی او با نوارها و ستارگان است.

 

برای اینکه کانال خود را به صورت پوشیدنی کانال ببندید ، با یک رامر آبی رنگ در یک ماده تنفس شده و جزئیات سفید شروع کنید. در بالای آن ، یک ژاکت کش بافی قرمز رنگ بزنید تا قرمز قرمز را تقلید کنید