سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی رنگِ طراحان اسباب بازی لوگو

نظر

 

وقتی آرم های اسباب بازی را ایجاد می کنید ، باید طرحی را ایجاد کنید که هم برای کودکان و هم والدین آنها جذاب باشد   !

 

از آنجا که فروش اسباب بازی ها طی چند سال گذشته 7 درصد رشد کرده است ، شما باید در خارج از جک فکری کنید تا برداشت خوبی از خریداران بالقوه خود داشته باشید.

 

در این بازار رقابتی ، ارائه یک تصویر منحصر به فرد و حتی قلم تلطیف خاص برای آرم های اسباب بازی های شما همیشه کافی نیست. اگر می خواهید کودک از اسباب بازی خود در قفسه اطمینان پیدا کند ، باید از روانشناسی رنگ استفاده کنید.

 

در این پست ، ما همه چیزهایی را که باید بدانید در مورد کدام رنگ ها پیام کاملی را به بازار شما ارسال می کند ، برای شما بازگو خواهیم کرد.

 

به محدوده سنی خود نگاه کنید

جالب توجه اینکه کودکان بسته به سنشان رنگ ها را متفاوت می بینند. اگر به سمت 2 و زیر مجموعه بازاریابی می کنید ، بهتر است از کنتراست مستقیم رنگهای تیره در برابر سبک تر استفاده کنید.

 

به عنوان مثال ، شما ممکن است بخواهید یک بنفش عمیق را در کنار آهک سبز قرار دهید. این به شما کمک می کند تا چشمان بچه های کوچکتر را نسبت به اسباب بازی هایتان جلب کنید ، مهم نیست جایی که آنها در قفسه قرار دارند.

 

برای کودکان بیش از دو سال ، مهم است که شما از رنگ های متنوعی استفاده کنید ، زیرا مطالعات تأیید می کنند که کودکان محصولاتی را که از همان سایه استفاده می کنند دوست ندارند.

 

بنابراین به جای استفاده از سه نوع مختلف قرمز ، از قرمز ، آبی و زرد استفاده کنید.

 

از آنجایی که کودکان بیش از بزرگسالان به رنگ پاسخ می دهند ، این یک بخش کاملاً مهم در طراحی شما است. یک قانون کلی؟ هرچه رنگ های بیشتری در طراحی خود داشته باشید ، بهتر است. به عنوان مثال ، اگر در حال فروش یک ترامپولین آسمانی هستید ، به دنبال یک رنگ روشن مانند سبز یا زرد باشید.

 

برو جنسیت خنثی

مگر اینکه در زیر صخره زندگی کرده باشید ، می دانید که در سالهای اخیر صحبت های زیادی در مورد جنسیت و رنگهایی که از آنها استفاده می کنیم برای پسران و دختران است.

 

این روزها ، مصرف کنندگان اسباب بازی هایی را خنثی جنسیتی ترجیح می دهند ، به این معنی که پسران و دختران به طور یکسان قابل استفاده هستند و به بازار عرضه می شوند. در برابر اصرار بسته بندی کردن عروسک ها به رنگ صورتی مقاومت کنید.

 

در این راستا…

 

بدانید چه رنگهای شما ارتباط برقرار می کنند

البته ، حتی اگر بچه ها کسانی هستند که اسباب بازی های شما را می گیرند ، والدین آنهایی هستند که می خرند. به این ترتیب ، اطمینان حاصل کنید که رنگ های شما به آنها چه می گوید.

 

بلوزها احساس آرامش را نشان می دهند - عالی برای اسباب بازی های مبتنی بر کاردستی که به سمت کودکان بزرگتر است.

 

قرمزها هیجان و فوریت ارتباط برقرار می کنند ، به این معنی که آنها برای فعالیت های در فضای باز یا بازی های روی صفحه مناسب هستند.

 

زردها و سبزیجات احساس راحتی می کنند ، به این معنی که آنها گزینه خوبی برای اسباب بازی هایی هستند که برای کمک به کودکان در کنار هم قرار می گیرند. آنها همچنین برای اسباب بازی هایی که به چندین بازیکن نیاز دارند ، خوب کار خواهند کرد.

 

امروز آرم های اسباب بازی ایجاد کنید

با تشکر از توصیه های این مقاله ، شما آماده ایجاد آرم های اسباب بازی هستید که به محصول شما کمک می کند تا از قفسه ها پرواز کند!

 

برای شروع ، توصیه می کنیم از سازنده آرم آنلاین رایگان استفاده کنید - و طرح های مورد علاقه خود را به مهمترین مشتری خود نشان دهید: بچه های شما!

 

برای مشاوره بیشتر در مورد نحوه استفاده از آرم ها برای کمک به برندسازی و بازاریابی ، وبلاگ ما را بررسی کنید.